Як встановити файл APK / APKS / OBB на Android
Тут ви можете завантажити АПK-файл "Bus Rampage: London City" для Timmy M29 Pro безкоштовно, версія apk файлу - 1.0.1 для завантаження на Timmy M29 Pro просто натисніть цю кнопку. Це легко та безпечно. Ми надаємо тільки оригінальні апк файли. Якщо який-небудь з матеріалів на цьому сайті порушує ваші права, повідомте нас
Подорож на Лондонському міському автобусі потрапляє на вулиці міста в цій божевільній аркадній грі. Годинник з окулярами рухає великі затори під час години пік. Хіба він запізнився на наступну автобусну зупинку, чи це екшн-фільм, надзвичайний стан чи автобус повинен зробити експрес-доставку?
Ви граєте як безрозсудний бандит, який хоче за крадіжку. У вас є явна перевага, хоча. Ви втечу з поліції в доброму старому лондонському міському автобусі. Ви можете оволодіти неймовірною потужністю коней, яка лежить під капотом Вашого автомобіля? Чи володіє ви водійські навички та чуттєво чутливі, щоб рухатися навколо перехресного трафіку на шосе? Лише одна перешкода достатня для того, щоб припинити біг, тому краще стежте!
Ігнорувати всі дорожні знаки та вогні, сьогодні цей бандит переможе і втратить своїх переслідувачів. Як далеко ви можете взяти історію, прийшов час підняти його до максимуму!
КОНТРОЛЬ ТА ПОРАДИ
- Керування мертвим простим, просто торкніться ліворуч або праворуч, щоб змінити смуги, але остерігайтесь вхідного трафіку.
- З огляду на гелікоптер ви можете трохи подивитися вперед. Не забудьте зробити це для успішного переплетення через перевантаженість трафіку.
- Спробуйте повністю сконцентруватися на екрані і потрапити в зону для цього всі важливі оцінки
ОСОБЛИВОСТІ
+ Божевільний трафік з високою швидкістю
+ Прохолодний симулятор дії
+ Прохолодні картки
+ Красиві зображення у форматі HD / 3D
+ Безкоштовне додаток / гра, покупки через додаток
+ Автомобіль автоматично прискорюється, тому ви можете звернути увагу на рульове управління
+ Система деформації, ваша машина розбивається на удар, а розбиті частини розсіюються
+ Ефектні аварії на крах
+ Підвищуйте гучність для чудової якості звуку
Забудьте трубку, зосередитись на вашому маршруті виходу, який ви зараз користуєтесь громадським транспортом. Завантажте зараз і подивіться, як далеко ви можете отримати!
Історія лондонського автобуса
Дата введення першого комерційного двоповерхового автобуса (як і перший самий автобус), здається, є відкритим для дебатів, оскільки різні версії моделей та претензій з'являються по всьому інтернету. Взагалі, що узгоджується з тим, що комерційні автобуси вперше були широко запроваджені в 20-х рр. 20-х років (з кількома попередніми невдалими спробами, коротко зареєстрованими у Франції ще в 1662 р.), І як це було деякий час до запровадження двигуна внутрішнього згорання, вони були кіньми, як можна було очікувати.
Ці ранні автобуси називалися "Омнібусами" і проїхали у Франції та Англії, і лише 1847 року компанія Adams & Co of Fairfield виготовила транспортний засіб з клітковим дахом з вбудованими верхніми сидіннями, що проходить довжиною автобуса. Спочатку вони були експлуатувані компанією Economic Conveyance Company у Лондоні, і для того, щоб заохотити людей використовувати їх, вартість проїзду становила половину вартості сидіння всередині.
Ці відкриті верхні двоповерхові автобуси з конячками спочатку не були популярними, і для ідеї потягнути було потрібно майже 10 років. У 1852 році Джон Грінвуд представив набагато більшому двоповерховому палубі, що мав достатньо місця для розміщення до 42 пасажирів і потребував тягнути на 3 коні, а верхня колода досі доступна по сходах.
Ці автобуси стали більш романними з такими нововведеннями, як сходи, що полегшує доступ до верхньої палуби, а також передні садові сидіння, а не поздовжні лавові сидіння, і це спонукало інших жінок їхати на них.
Перша моторизована подвійна палуба була тип NS (намальована вище), яка була введена в 1923 році і була першою з повною накритою верхньою колодою. Вона побудована AEC (Associated Equipment Company) вважалася розкішною в той час як м'які сидіння, а не дерев'яні лавки, а закриті в верхній палубі автобуси змагалися на рівних умовах з трамваями, які стали популярними як дешеві альтернативи, і з великою кількістю нових міських розробок, свобода автобуса адаптуватися до нових маршрутів, на відміну від трамваю чи поїзду, це означало, що його популярність дуже швидко зростала.
Наступним значним розвитком стало впровадження Лондонського автобуса "Рутемастер", спочатку побудованого в 1954 році, і через два роки було здійснено комерційне обслуговування. Зараз автобуси використовуються за допомогою GPS та інших інструментів відстеження для інформації про пасажирів.